2ο ΕΠΑΛ Αμαλιάδα

Η ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ: 

Το 2ο ΕΠΑΛ Αμαλιάδας στεγάζεται σε σύγχρονες εγκαταστάσεις συνολικής επιφάνειας 3.260 τ.μ. και είναι δυναμικότητας 360 μαθητών. Αποτελείται από τέσσερα κτίρια, τα οποία περιλαμβάνουν αίθουσες διδασκαλίας, βιβλιοθήκη - αναγνωστήριο, γραφεία, αίθουσα πολλαπλών χρήσεων (θέατρο – γυμναστήριο) αποθήκες, αίθουσες εργαστηρίων, βοηθητικούς χώρους.
Είναι ειδικά σχεδιασμένο για τους λειτουργούντες τομείς:

  • Οικονομίας Διοίκησης
  • Υγείας Πρόνοιας
  • Γεωτεχνίας – Γεωπονίας

 

ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ: 

Κατά τα σχολικά έτη 2011-2013 το σχολείο συμμετείχε στο Ευρωπαικό Πρόγραμμα Comenius και πραγματοποίησε 7 εβδομαδιαίες επισκέψεις και φιλοξένησε για μια εβδομάδα 38 καθηγητές και μαθητές από 7 χώρες στην Αμαλιάδα. Επίσης τον Απρίλιο 2013 στα πλαίσια του Ευρωπαϊκού Προγράμματος Leonardo da Vinci πραγματοποιήθηκε εβδομαδιαία επίσκεψη με 2 καθηγητές και 7 μαθητές στην Λισαβόνα της Πορτογαλίας. 
 
Η Αμαλιάδα στην Ιστορία
Η Αμαλιάδα είναι η δεύτερη σε μέγεθος πόλη του Νομού Ηλείας με πληθυσμό 21.000 κατοίκους. Χρήση του ονόματος Αμαλιάδα γίνεται από του 1842 (δημόσια έγγραφα) για να προκληθεί το ενδιαφέρον της βασίλισσας Αμαλίας και επικυρώνεται με Β.Δ. το 1885. Προήλθε από το τέως Δήμο Ελίσσης. Το όνομα Ελίσσης το δανείζεται από την μυθική Έλισσα, κέντρο επεξεργασίας πορφύρας των Φοινίκων, που βρισκόταν στις εκβολές του Ελισσαίου (Κουρλέσα) ποταμού.
Την εποχή αυτή γίνεται η περιοχή πόλος έλξης, χάρη στον εύφορο κάμπο που την περιστοιχίζει, και εγκατάστασης πληθυσμών (εσωτερική μετανάστευση) από ορεινές περιοχές των Καλαβρύτων, της Γορτυνίας (Μαγούλιανα, Βυτίνα), Ζακύνθου, Κεφαλληνίας. Εδώ θα καταφτάσουν και πρόσφυγες της Μικρασιατικής καταστροφής του 1922. Ο αριθμός τους γίνεται αιτία να αναβαθμισθεί η υποβαθμισθείσα κοινότητα Αμαλιάδας σε Δήμο Αμαλιάδας το 1924. Αυτό το «σύρε κι έλα» των ανθρώπων δημιούργησε μια κινητικότητα και πρόοδο σε μια πόλη, της Αμαλιάδας, που κάθεται στους πρόποδες του αρχαίου Αλισσαίου λόφου, ενώ μπροστά της απλώνεται ο πλουσιότατος σε βλάστηση κάμπος της «Κοίλης (εύφορης) Ήλιδας», όπως ο Όμηρος την ονομάζει.
Παλαιότερα με τη σταφίδα ως πηγή πλούτου, τώρα εξ αιτίας του μεγάλου αρδευτικού έργου του Πηνειού, με τις δυναμικές καλλιέργειες (γνωστά τα καρπούζια και οι πατάτες Αμαλιάδας, στην Ελλάδα και τον κόσμο) και τις ελιές, τα εσπεριδοειδή, τα κηπευτικά κ.τ.λ. Αυτά προσδιορίζουν και την μορφή ενασχόλησης των κατοίκων της. Παράλληλα με την γεωργική ανάπτυξη υπάρχουν και μονάδες επεξεργασίας (τυποποίησης και μεταποίησης) αγροτικών προϊόντων και ανάπτυξη αστικών επαγγελμάτων.

Η ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ: 

Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί
Καραγιάννη Ελισάβετ
Γιάννης Γαβριηλίδης
Ιωάννης Μανδραβέλης
Σεϊντή Δήμητρα
Μαθητές
Δημόπουλος Παναγιώτης
Τζεκρέζι Αντώνης
Παπαδοπούλου Ελευθερία
Κοτσέτα Διονυσία
Λάττα Ευφροσύνη
 

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: 

Τέρμα Ναυαρίνου
27200 Αμαλιάδα

Τ. 26220 21093
F. 26220 38083

email: mail@2epal-amaliad.ilei.sch.gr
Ιστοσελίδα: http://2epal-amaliad.ilei.sch.gr

Κωνσταντούλας Κωνσταντίνος
ΠΕ20 – Πληροφορικής

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ: 

Στο 2ο ΕΠΑ.Λ υλοποιούνται 5 περιβαλλοντικά και πολιτιστικά προγράμματα με τη συμμετοχή περισσότερων από το 80% των μαθητών του σχολείου.
Λειτουργεί η εικονική επιχείρηση “OLYMPIA ILIDA” , η οποία δραστηριοποιείται στην συσκευασία και τυποποίηση εξαιρετικού παρθένου ελαιόλαδου αρωματισμένου με τοπικά φυτά και βότανα προερχόμενα από κήπους του σχολείου και τα οποία αποτελούν το προϊόν περιβαλλοντικών προγραμμάτων της προηγούμενης χρονιάς. Τα προϊόντα αυτά πραγματικά έγιναν ανάρπαστα στο 2οΦεστιβάλ «Κερνάμε Ελλάδα» που πραγματοποιήθηκε στην Αμαλιάδα από τις 14 έως και τις 16 Μαρτίου 2014 αλλά και στην Εμπορική Μαθητική Έκθεση που πραγματοποιήθηκε στις 21 Φεβρουαρίου στο “The Mall Athens” στο πλαίσιο του ετήσιου εκπαιδευτικού προγράμματος «Εικονική Επιχείρηση».
Στις 26/02/2014 πραγματοποιήθηκε ενημερωτική εκδήλωση για την ασφαλή πλοήγηση στο διαδίκτυο  και τη χρήση κινητών τηλεφώνων από πιστοποιημένους εκπαιδευτές SaferInternet. Συμμετοχή στο μαθητικό Φεστιβαλ στην Κρέστενα με ομάδες Χορού, τραγουδιού και Ζωγραφικής. Επίσης έγιναν εκπαιδευτικές επισκέψεις στα πλαίσια μαθημάτων στο Μουσείο της Παλαιάς Βουλής, στο Μουσείο της Τράπεζας της Ελλάδος, στο Μουσείο Συναισθημάτων Παιδικής Ηλικίας και στο Ελληνικό Παιδικό Μουσείο